Forum
=> Daha kayıt olmadın mı?Forumumuza hoşgeldiniz, Bu forum her türlü oyun ve oyunlarda yaşanan problemleri bitirmek ve tartışarak veya geyik yaparak oyunları bitirmek problemleri çözmek vs. vs. Eğer gerçekten çok oyun istiyorsanız youtube kanalımızı da tavsiye ederim.
Forum - STAR WARS: JEDİ KNİGHT Tam Çözüm
Burdasın: Forum => Oyun tam çözümleri => STAR WARS: JEDİ KNİGHT Tam Çözüm |
|
KYM (şimdiye kadar 84 posta) |
Başlamadan önce birkaç önemli noktayı belirtmek istiyorum. - Bu çözüm Jedi Knight zorluk seviyesine göre hazırlanmıştır. Diğer zorluk seviyelerindeki düşman sayılarında artış yada azalma olabileceği gibi dövüşlerde de zorluk seviyesi artar ya da azalabilir. - Rahat olduğunuz zamanlarda mutlaka etrafı bir kolaçan edin. İşinize yarayacak sağlık, zırh, patlayıcı vs. bulabilirsiniz. Etrafı kolaçan ederek ayrıca birçok gizli alanlara (Secret Area) ulaşıp sağlık, zırh ve çeşitli silahları elde edebilirsiniz. - Düşmanları öldürmek için kullanmak istediğiniz silah veya güçler tamamen size kalmış bir olay. Genelde Işın Kılıcı kullanacağınızdan pek fazla sorun da kalmıyor. Sadece ulaşamayacağınız düşmanlar karşısında diğer silahlara başvurmak zorunda kalabilirsiniz. Bazı düşmanlarınızı silah kullanmadan da öldürebilirsiniz. Mesela yüksek bir yerdeyseniz Push gücünüzü kullanarak onları aşağıya itebilirsiniz. Çok zevkli oluyor ![]() - Geçtiğiniz her görevin sonunda deneyim kazanıyorsunuz ve deneyimlerinizi güçlerinizi geliştirmekte kullanabiliyorsunuz. Her görevin başında karşınıza kullanmak istediğiniz silahları seçebildiğiniz ve güçlere Rank (rütbe) ekleyeceğiniz bir ekran çıkacak. Silah seçimi ve hangi güçlere Rank ekleyeceğiniz tamamen sizin seçiminize kalmış bir olay. Ama bazı bölümlerde hangi silahı almanız gerektiğini belirteceğim. Çünkü söyleyeceğim silahı almazsanız oldukça zorlanacağınız gibi, o bölümü geçmeniz imkansız hale de gelebilir. Ayrıca kullanmak istediğiniz favori güçleri belirleyerek o güçler üzerinde yoğunlaşmanızda da fayda var. Yani her güce eşit Rank eklemektense, favori gücünüze daha fazla Rank eklemek daha mantıklı olacak. - Oyunda görevler karşınıza beşer beşer çıkacak. Arada bazı özel görevlerle devam edeceksiniz. Her beşerli görevin ilk dördünü tamamladığınızda, kalan son görevi tamamlamadan akademiye dönebilirsiniz. Bu durumda akademiye dönmek ya da kalan görevi tamamlayıp gücünüzü arttırmak elinizde. Yani ister hemen akademiye dönüp diğer görevlere geçersiniz, ister kalan görevi tamamlayıp akademiye dönersiniz. Son görevleri es geçmemenizi tavsiye ediyorum. Es geçtiğiniz her bölümde, geliştirmek istediğiniz güçlere bir Rank ekleme şansından oluyorsunuz. Her akademiye dönüşünüzde güçleriniz artmış olarak ve daha güçlü bir Jedi olarak dönmüş olacaksınız. - Başlamadan önce özellikle güçlere kolay ulaşabileceğiniz tuşları atayın. Benim yaptığım gibi güçleri sırasıyla F1, F2 tuşlarına atarsınız ulaşma şansınız kolay olur. F1: PUSH (İtme gücü ![]() F2: PULL (Çekme gücü ![]() F3: SPEED (Hız gücü. Bu gücü kullandığınızda düşmanlarınızdan daha hızlı hareket edebilirsiniz) F4: SENSE (His gücü. Duvarların arkalarında kalan nesneleri ve düşmanları görebilirsiniz) F5: ABSORB (Düşmana karşı daha etkili saldırılar yapmak ve korunmak için kullanabilirsiniz) F6: HEAL (İyileşme gücü. Sık sık başvurmak zorunda kalacaksınız) F7: MIND TRICK (Akıl karıştırma gücü. Düşmanların aklını bir süreliğine karıştırır) F8: PROTECT (Koruma gücü. Asit yağmurlarından korur ve dövüş esnasında daha az hasar almanızı sağlar) F9: DRAIN (Kırmızı şimşek. Bu güç aktifken düşmanı yakaladığınızda onun gücünü tüketebilirsiniz) F10: GRIP (Boğaz sıkmak. Düşmanlara dokunmadan uzaktan boğazlarını sıkarak öldürebilirsiniz) F11: LIGHTNING (Şimşek gücü. Düşmanlara ufak çaplı hasarlar vermek için kullanabilirsiniz) F12: DARK RAGE (Öfke, hiddet) - İşte bana göre oyunun en güzel yanı. Oyunu farklı sonlar ile bitirebileceksiniz. Yani her şey tamamen size bağlı olacak. Oyunun sonlarına doğru yapacağınız bir seçimle kalan bölümleri Aydınlık tarafın ya da Karanlık tarafın hizmetinde sürdürebileceksiniz. İlgili bölüme geldiğinizde ayrıntılı bilgiyi bulacaksınız. Evet, hazırsanız başlıyoruz. Çıkan ekrandan hangi ırk ile oynamak istediğimizi ve kılıcımızı belirliyoruz. Hangi ırkı seçersek seçelim, adımızı değiştiremiyoruz. Adımız Jaden Korr. Akademiye gitmek üzere bir uzay gemisinin içindeyiz. Ancak gemiye yapılan bir saldırı sonucu düşüyor ve kendimizi Jedi öğrencisi bir arkadaşımızla (Rosh Penin) yerde buluyoruz. Artık akademiye kendi başımıza gideceğiz. Henüz görev almış değiliz. Bu bölüme ısınma bölümü de diyebiliriz. Sağ tarafa yönelip derenin içinden geçerek ağacın yanına gelin. Işın kılıcınızı ağaca doğru sallayıp ağacın devrilmesini sağlayın. Karşı tarafta kalan Rosh yanınıza gelecek. Onunla birlikte iki tane yaratık da gelecek. Gelen yaratıkları kılıçtan geçirdikten sonra Roshla birlikte dere boyunca ilerleyin. Aslında yaratıkları öldürme işini Rosha bırakabilirsiniz ama onun sağlığı da sizden sorulacağı için bu işi bizzat yapmanızda fayda var. Demir kapının yanına geldiğinizde kısa bir intro ile Roshun kapıyı açtığını göreceksiniz. Açılan kapıdan geçip soldaki yaratığı doğrayın ve devam edin. Taştan yapılmış köprüyü geçtikten sonra karşınıza bir yaratık daha çıkacak. İşini bitirip devam edin ve derenin karşısına geçerek orada bulunan ağacın yanına gelin. Ağaca kılıcınızı sallayıp devirin ve devrilen ağacın üzerinden yürüyerek yolunuza devam edin. Yolunuzun üstündeki yaratığı kılcınızla ikiye bölüp kısa bir intro girene kadar devam edin. Evet, karşınızda iki düşman askeri var. Onları kılıcınızın sıcaklığı ile tanıştırdıktan sonra aşağıda bir Dark Jediın sizi beklediğini göreceksiniz. Aşağıya atlayıp ilk kılıç kılıca mücadelenizi yapın. Onu yendikten sonra gelen kısa bir intro ile Tavion görünecek. (TAVION: Desannın öğrencisi, oyunun sonunda karşılaşacağınız mahlukat. Jedi Knight 2 - Jedi Outcastı oynayanlar Desannı iyi tanır.) İntro bittiğinde bölümü de bitirmiş olacaksınız. ACADEMY: Evet, akademideyiz ve Kyle Katarn tarafından Jedi olabilmek için küçük bir imtihandan geçirileceğiz. Bu bölüme idman bölümü desek daha doğru olacak. İlerleyerek karşıdaki kapıdan geçin. Düz devam edip yine karşınızdaki kapıya yaklaştığınızda kısa bir intro girecek. İntro bittikten sonra kapı açılacak. Açılan kapıdan geçin ve gelen Eğitim Dronlarını patlatın. (EĞİTİM DRONU: Bir dizi sensörle donatılmış uçan küreler.) Peş peşe 5 adet Eğitim Dronu çıkacak. Hepsini patlattıktan sonra açılan kapıdan geçerek devam edin. Karşınıza çıkan iki yaratığı biçip sağ tarafa yönelin. Kırık taşların bulunduğu duvara Push uygulayıp geçiti açın. Büyük bir meydana geleceksiniz ve kısa bir introdan sonra karşınıza, elinde ışın kılıcı bulunan bir robot çıkacak. Robotu ikiye bölün ve karşınızdaki kapıdan devam edin. Sağdaki demir parmaklıkların arkasındaki kola Pull uygulayarak kapıyı açın. Açılan kapıdan geçin ve sağdaki kapıya yönelerek aşağıdaki odaya ulaşın. Odaya girer girmez arkanızı dönün ve girdiğiniz kapının yanındaki duvara Pull uygulayarak duvardaki taşı kendinize doğru çekin. Çektiğiniz taşın üzerine atlayıp yine aynı duvara Pull uygulayarak diğer taşı da kendinize doğru çekin. Çektiğiniz taşın üzerine atlayarak köprüye ulaşın ve sol taraftan devam edip kapıdan geçin. Sağdaki kapıdan devam ederek dümdüz ilerleyin. Ortasında kolona benzer bir taşın bulunduğu bir odaya geleceksiniz. Kolonun sağ tarafında bulunan kapıdan geçerek ilerleyin. Dışarıya çıktığınızda sağda ve solda kapılar göreceksiniz. Kapılar siz yaklaştıkça kapanıyor. Herhangi birine kapanmayacak kadar yaklaşın. Speed gücünüzü kullanarak kapıya doğru koşun ve yaklaştığınızda eğilerek (C tuşu) kapıdan geçin. Başka türlü geçmeniz imkansız. Sağdaki geçitten geçtiğinizde kısa bir intro ile Kyle Katarn görünecek. Evet, imtihanı geçtik ve ilk görevimizi almaya hazırız. MERCENARY ACTIVITY - TATOOINE: Silah ve güç seçimlerimizi yaptıktan sonra göreve başlıyoruz. Ragnosun müritleri peşinde oldukları bir kargo için kaçakçılarla işbirliği içerisindedir ve bilinen bir kaçakçı grubu hakkında araştırma yapmak üzere Mos Eisleye gidiyoruz. Bu bölümde bir Wookiee ile birlikte savaşacağız. (WOOKIEE: Ağaç dünyası Kashyyykta yaşayan dev boyutlu, zeki, sofistike, sadık ve güvenilir yaratık.) İlerleyin ve meydandaki Rodianlar ile İmparatorluk Donanma Askerlerini öldürüp meydana girdiğiniz yerin sağında kalan kapıdan içeriye girin. (RODIAN: Büyük siyah gözleri, tapir benzeri burunları ve kafataslarından fırlayan bir dizi dikenleri bulunan yeşil derili insansı bir ırk.) İçeride sizi bekleyen düşmanların işlerini bitirip odanın sonunda bulunan kapıdan devam edin. Sağdaki kapıdan girip iki İmparatorluk Donanma Askerini daha hakladıktan sonra soldaki kapıdan diğer meydana çıkın. (İMPARATORLUK DONANMA ASKERLERİ: İmparatorluğun güçlü gemilerinde koruma ve güvenlik görevlisi olarak görev yapan askerler.) Çıkar çıkmaz sağ taraftaki düşmana dikkat edin. Onu ve meydandaki diğer düşmanları hakladıktan sonra kısa bir intro ile binalardan iki gemiye sinyal gittiğini göreceksiniz. Gemilerin tekrar çalışabilmesi için gelen sinyali kesmeniz gerekiyor. İntrodan sonra ortaya birkaç düşman çıkacak. Hepsini kızartıp meydandaki büyük kapının sağında kalan küçük kapıdan girin. İçerideki iki düşmanla dans edip karşıdaki küçük kapıdan diğer meydana çıkın ve biraz ilerleyin. Kısa bir intro ile meydana kalabalık bir düşman grubu girecek ve kendinizi mecburiyetten bir odada bulacaksınız. Patlama yüzünden meydana geri dönemiyoruz. Diğer tarafta kalan dostumuz onlarla ilgilenecek. Biz kendi işimize bakalım. İçerideki iki düşmanı öldürüp diğer kapıdan devam edin ve sağdaki kapıdan girin. Trip Mines patlayıcılarına ve patlayan sandıklara dikkat ederek içeridekileri haklayın ve odanın sonunda bulunan kapıdan devam edin. (TRIP MINES: Duvara veya döşemeye yerleştirildikten sonra mavi ışın saçan bir patlayıcı türü. Bir nevi mayın.) Kapıdan geçer geçmez yukarıdan gelen bombaya dikkat edin. Hemen geri çekilip bombanın patlamasını bekleyin ve merdivenden yukarıya çıkarak oradaki düşmanı öldürün. Devam edin ve içeride karşınıza çıkan düşmanları hakladıktan sonra terasa çıkın. İlerleyin ve karşı kapıdan çıkan düşmanı öldürüp devam edin. Kapıdan girdiğinizde iki düşmanla daha boğuşacaksınız. İşlerini bitirip ortada duran asansör ile yukarıya çıkın. Odada bulunan kolu indirdiğinizde birinci gemiye (MILLENIUM FALCON: YT-1300 tipi Corellia yük gemisi.) giden sinyali durdurmuş olacaksınız. Orada bulunan kapıdan diğer odaya girin ve sizi bekleyen Dark Jedi ile kapıştıktan sonra diğer kolu da indirerek ikinci gemiye (RAVENS CLAW) giden sinyali durdurun. Geri dönüş zamanı. Tekrar asansör ile aşağıya inin ve burada bir müddet bekleyin. Odanın kapısı açılacak ve dostumuz görünecek. Anlaşılan düşmanların hakkından gelmiş . İlerleyin ve sağdaki küçük kapıdan meydana çıkın. Kalan son düşman kalıntılarını da yok ettikten sonra çıkan kısa bir intro ile Kyle Katarnın geldiğini görecek ve bölümü bitirmiş olacaksınız. DROID RECOVERY - TATOOINE: Görevimiz Sith kültü hakkındaki konuşmaların kaydedildiği ve Jawalara satılan R5 Droidini, Jawalar hafızasını silmeden bulup bilgilere ulaşmak. (JAWA: Yaklaşık 1 metre boyunda hızlı konuşan leş yiyici ve kemirgen bir ırk.) Bu bölümde karşımıza sadece Tusken Akıncıları düşman olarak çıkacak. (TUSKEN AKINCILARI: Göçebe ve gürültücü bir ırk, Tatooinein kumul insanları.) İlerleyin ve sağdan gelen Tusken Akıncılarını kılıcınızın sıcaklığı ile tanıştırın. Jawalara dokunmayın. Tusken Akıncılarının geldikleri tarafa yönelin ve bir kapının oraya gelene kadar ilerleyin. Kapıdan mağaraya girin ve içeridekileri temizleyerek devam edin. Biraz ilerledikten sonra sağ tarafta yukarıya çıkan bir yer göreceksiniz. Oradan devam edip yolunuza çıkanları haklayarak mağaranın sonundaki kapının bulunduğu yere kadar gelin. Kapıdan dışarıya çıkın ve sizi bekleyenleri daha fazla bekletmeyin. Kayaların oluşturduğu köprüden karşı tarafa geçin ve buradakileri de haklayıp orada bulunan açıklıktan diğer mağaraya girin. Karşınıza çıkanları biçerek ilerleyin ve mağaranın diğer tarafından çıkın. Sol taraftan devam ederek Jawa Kum Sürüngeninin açık olan kısmına gelin ve orada bekleyen düşmanları haklayın. (JAWA KUM SÜRÜNGENİ SAND CRAWLER: Nükleer bir reaktör sayesinde çalışan ve Jawaların bir nevi tamir atölyesi olarak kullandığı iri, hantal görünümlü, paslı ve delik deşik gövdeli bir taşıt.) Soldaki sandıkların üzerine çıkın ve yukarıda asılı duran asansörün koluna Pull uygulayıp asansörün aşağıya inmesini sağlayın. Asansöre binin ve yukarıya çıkmasını bekleyin. Gemiye atlayarak içeridekilerin icabına bakın. Sol taraftaki küçük bir vagona benzeyen aletin arkasına geçin ve Pull gücünüzü kullanarak vagonu kendinize doğru çekin. Arkasında kalan geçitin kapısı kapalı olduğundan açmanız gerekecek. Ortadaki sandıkları kullanarak yukarıdaki balkona çıkın ve balkonun sonundaki kolu aşağıya çekin. Şimdi asansörün geçiti açıldı. Açılan geçitten geçerek asansör ile en üst balkona çıkın ve karşıdaki kapıdan geçin. Diğer kapıdan da geçtiğinizde aşağıda çeliğin işlendiği bir odaya geleceksiniz. Başka gidiş yolumuz olmadığı için bu oldukça- sıcak bölgeden geçmek zorundayız. Mümkün olan en az hasarı almak için bulunduğunuz balkondan aşağıya atlar atlamaz Speed gücünüzü kullanarak hızlı bir şekilde karşı tarafa ulaşın. Sağdaki kapıdan girin ve içeridekileri temizleyin. Silindir şeklindeki kazanın arkasından dolanın ve kazanın arkasında yanıp sönen üst taraftaki ateşin hareketini takip ederek alt taraftaki sürekli yanan ateşin üzerinden atlayın. Devam edin ve orada bulunan kolu çekerek kazanın ön tarafında yanan ateşleri söndürün. Orada bulunan asansör ile aşağıya inin. İçeride sizi bekleyenleri haklayıp karşıdaki kapıdan girin ve karşınıza çıkanları da temizleyin. Odanın sonunda bulunan vagona yine Pull uygulayarak kendinize doğru çekin. İşte bölümün başından beri aradığımız R5 Droidi. (R5-D4: Astromekanik bir droid.) Ona dokunduğunuzda harekete geçecek ve karşıdaki kapalı olan kapıyı açıp dışarıya çıkacak. Peşinden atlayın ve dışarıdaki bütün Tusken Akıncılarını öldürerek bölümü bitirin. çııÖÖçşEMERGENCY ASSISTANCE - BAKURA: Biraz uzun bir bölüme geldik. Güç santrali bilinmeyen bir grup tarafından ele geçirilmiş ve Bakuralı subayların yardım talebiyle oraya tim gönderilmiş. Ancak timden maalesef haber yok. Görevimiz güç santralinin kimler tarafından ele geçirildiğini öğrenmek ve santrale herhangi bir zarar gelmesini engelleyerek grubun planlarını bozmak. Kapının bulunduğu binaya kadar ilerleyin ve içeriye girin. Timden neden haber alınamadığı anlaşılıyor. Sol tarafta duran ekrana dokunun ve etkisiz hale getirmeniz gereken 5 adet bombanın yerlerini tespit edin. Ekranın yanındaki kapı açılacak ve iki Fırtına Birliği Askeri ile karşılaşacaksınız. (FIRTINA BİRLİKLERİ: Tamamı ile beyaz zırhlı uzay elbisesi ile örtülmüş imparatorluk askerleri.) İşlerini bitirip merdivenden yukarıya çıkın ve kapıdan geçin. İki asker ile daha karşılaşacaksınız. Duvardaki Trip Minesları patlatıp arkasındaki kapıdan dışarıya çıkın ve orada bulunan ilk bombayı etkisiz hale getirin. Geri dönüp sağdaki kapıdan devam edin ve iki Fırtına Birliği Askerine daha günlerini gösterin. Karşıdaki kapıdan devam edin ve iki asker daha. İşlerini bitirin ve diğer kapıdan kırık borulardan sızan buhar ve ateşlerin olduğu koridora girin. Uygun bir zamanlama ile buhar ve ateşlerin arasından geçip karşıdaki kapıya gelin. Kapıyı açar açmaz sağ taraftaki yere sabitlenmiş silaha dikkat edin. Silahı patlatın ve sağdaki İmparatorluk Donanma Askerini ikiye bölün. Orada bulunan kapının anahtarı henüz elimizde olmadığı için açamıyoruz. Geri dönüp diğer kapıdan devam edin ve duvardaki Trip Minesları patlatarak koridorun sonundaki kapıdan girdiğinizde içeride üç asker tarafından karşılanacaksınız. Onları öldürüp siyah giysili askerin (Güvenlik Görevlisi) üzerinden açılmayan kapının anahtarı çıkacak. Odanın arkasındaki merdivenlerden yukarıya çıkın ve merdivenin sonundaki Trip Minesları patlatarak kapıdan dışarıya çıkın. Bombanın başında nöbet tutan iki düşmanın işini bitirin ve ikinci bombayı etkisiz hale getirin. Geri dönüp karşınıza çıkanları temizleyerek daha önce açılmayan kapının bulunduğu yere gelin. Kapıyı açıp sağında ve solunda nöbet bekleyen askerleri öbür tarafa gönderin. Köprüden geçin ve sol tarafa yönelin. Sağ tarafa döndüğünüzde bir patlama olacak, dikkat edin. Patlamadan sonra devam edin ve sandıkların arkasında nöbette olan askeri öldürün. Sağdaki kapının da anahtarı henüz elimizde olmadığı için yere sabit duran makineli silahın arkasındaki kapıdan devam edin. İçerideki iki düşmanı öldürüp diğer kapıdan çıkın ve karşıdaki kapıdan diğer odaya girin. İki asker de burada sizi bekliyor olacak. Onları da kızartıp diğer kapıdan çıktığınızda üçüncü bombaya ulaşmış olacaksınız. Bombanın başındaki nöbetçilerin işlerini bitirin. Bir tanesinin üzerinden az önce açamadığımız kapının anahtarı çıkacak. Bombayı etkisiz hale getirip açılmayan kapının olduğu yere dönün. Kapıyı açıp içeriye girin ve içerideki düşmanı öldürdükten sonra odanın arkasındaki asansör ile yukarıya çıkın. Buradaki iki askeri de halledip kapıdan geçerek soldaki asansör ile aşağıya, dördüncü bombanın bulunduğu mekana inin. Orada sizi bekleyen ve karşı taraftaki balkondan size ateş eden düşmanları yok ettikten sonra bombanın yanında yere sabitlenmiş silahı patlatın. Bombayı etkisiz hale getirip mekandaki diğer asansör ile yukarıya çıkın. Asansörün hemen yanındaki kapıdan içeriye dalın. İçeridekileri temizledikten sonra son bombayı da etkisiz hale getirin. Evet, gemiye dönme zamanı. Geri dönüp kapıdan çıkar çıkmaz karşınıza çıkan askeri aşağıya atın ve soldaki iki askeri temizleyin. Aşağıda size ateş edenleri de ihmal etmeyin. Geldiğiniz yönden devam edip karşıya atlayın ve oradaki kapıdan geçin. İki askeri daha haklayıp diğer kapıdan devam edin. Karşınıza çıkanları haklayıp asansörle aşağıya inin ve orada bulunanları da hakkın rahmetine kavuşturun. Kapıdan dışarıya çıkıp sol taraftan devam edin ve yolunuza çıkanları temizleyerek bir kapıya varana kadar dümdüz ilerleyin. Kapıdan girdiğinizde bir patlama olacak ve peşinden askerler gelecek. Hepsini doğradığınızda siyah giysilinin üzerinden çıkan anahtarı almış olacaksınız. Sağdaki kapıdan devam edip koridorun sonunda nöbette olan düşmanı öldürün ve aldığınız anahtar ile kapıyı açın. Diğer kapıdan da geçtiğinizde bölüme başladığınız yere dönmüş olacaksınız. Soldaki kapıdan dışarıya çıkıp yolunuza çıkanları haklayın ve gemiye dönerek bölümü bitirmiş olun. MERCHANT RESCUE - BLENJEEL: Oldukça (bana göre) zevkli bir bölüme geldik. Akademi, Blenjeel gezegenine çarpan bir ticaret gemisinden yardım çağrısı alır. Bunun üzerine bu gezegene gidiş yolculuğumuz sırasında yıldırım düşmesi sonucu gemimiz hasar görüyor ve zorunlu iniş yapmak durumunda kalıyoruz. Neyse ki gemimiz yardım çağrısı yapan geminin yanına düşüyor. Gördüğünüz gibi artık her şey için çok geç. Hiç olmazsa kendimizi kurtaralım. Yapmanız gereken, diğer gemiden etrafa saçılmış parçaları toplayıp geminizin hasar gören yerlerine monte etmek. Her defasında bir parça taşıyabiliyorsunuz. Bunu yaparken olabildiğince hızlı olup kayaları kullanmanız ve kumların üzerinde mümkün olduğu kadar az durmanız gerekiyor. Eğer kumların üzerinde fazla durursanız dev yeraltı canavarı Sarlacc varlığınızı hissedip hemen orada bitiveriyor ve sizi bir güzel midesine indiriyor. Bakınız bölümün başındaki intro (SARLACC: Tatooineun kum denizinde yaşayan ve kavrayıcı dokunaçlarla kaplı ağzı olan iğrenç bir yaratık.) Kısacası, mümkün olduğu kadar kumlardan uzak durmalısınız. Toplam dört parça toplayacaksınız. Bir tanesi geminin içinde, diğerleri dışarıda. Hepsini toplayıp geminizin arızalı kısımlarına monte ettikten sonra bölüm bitecek. NOT: Bu bölümden sonra çıkan menüde Go To Academy ve Next Mission seçenekleri karşınıza çıkacak. İsteyenler akademiye dönüp ondan sonraki görevlerden devam edebilir. Kalanlar benimle birlikte gelip ilk partinin son görevini tamamladıktan sonra akademiye dönecek. CULT INVESTIGATION - CORELLIA: Corellia gezegeninin Coronet şehri, Ragnosun taraftarlarının hareketleri konusunda pek çok rapor almıştır. Ancak bunun gerçekten Sith kültü olup olmadığını araştırmak üzere Coronete gidiyoruz. Bu bölümde birbirine trenin vagonları gibi bağlı olan (bir nevi raylı sistem) ve havada yol alan bir araçtayız. Üst tarafa atlayıp ilerleyin ve karşınıza çıkan düşmanları gebertip aşağıya inin. Aracın diğer kısmına geçebilmeniz için ilk önce iki gemiyi birbirine bağlayan parçalardaki elektriği kesmeniz gerekiyor. Arkanızdaki camlı kapıdan içeriye dalın ve içeride yolunuza çıkanları temizleyip en sonda bulunan kolu çekerek elektriği kesin. Şimdi aracın diğer kısmından devam edebiliriz. İlerleyin ve bir diğer kısma atlayıp oradakileri haklayın. Sandıkları kullanarak üst tarafa çıkıp devam edin. Karşıya atlayın ve sizi karşılayan Dark Jedi ile kapışın. Bu arada aşağıdan da size iki asker ateş edip duracak. Onların da işini bitirip aracın bir sonraki bölümüne atlayın. Camlı kapıdan girin ve içeridekileri temizleyerek diğer taraftan çıkın. Bir sonraki bölüme atlamadan önce yukarıdaki düşmanı haklayın. Diğer bölüme atlayın ve yolunuza çıkanları biçerek bir sonraki bölümün sağ tarafından devam edin. Karşınıza çıkan düşmanı aşağıya atıp kapıdan içeriye dalın. İçeride iki asker sizi karşılayacak. Doğrayın ve oradaki asansör ile yukarıya çıkın. Yukarıda mavi ışınlı perde ile kapatılmış bir bölme var. Sağında ve solundaki kırmızı noktalara ateş ederek bölmeyi açın. İçeriden çıkan iki düşmanı temizleyip bölmenin içindeki kutuları kullanarak yukarıya çıkın. Üzerinizdeki camı ateş ederek kırın ve yukarıya atlayıp aracın bir sonraki kısmına geçin. İki düşman daha belirecek. İşlerini bitirin ve aşağıya inmeden yukarıdan devam edin. Karşıdan size ateş edenleri temizleyip ilerleyin ve yine aracın bir sonraki bölümüne geçin. İçeriye girip temizlik yaptıktan sonra orada bulunan bombayı etkisiz hale getirin. Aracın bir sonraki bölümünde devam edin ve yolunuza çıkanları öldürerek yine aracın bir sonraki bölümüne atlayın. Evet, aracın en başına gelmiş olduk. Burada bir Dark Jedi ve iki asker ile daha karşılaşacaksınız. İşlerini bitirip kumanda masasına geçin ve oradaki bilgisayara dokunarak bilgilere ulaşın. İlk parti görevlerini tamamladık, akademiye dönüyoruz. çııÖÖçş ÖZEL GÖREV (HOTH - 1): Lukeun Hoth (Buz Gezegeni) bataklıklarında gördüğü Obi-Wan görüntüsü ile ilgili bölgeyi incelemek ve Ragnos kültünün orada olup olmadığını öğrenmek üzere Hoth gezegenine gidiyoruz. Yerdeki beyaz ışıkları takip ederek dümdüz ilerleyin. İsterseniz gitmeniz gereken yerlere Taun Taunların sırtında da gidebilirsiniz. (TAUN TAUN: Ortalıkta gezinen ve kolay evcilleştirilebilen yaratık.) Yolunuza çıkan Kar Birliklerini haklayıp arkalarındaki geçitten mağaraya girin. (KAR BİRLİKLERİ: Buz gezegenlerinin zor hava koşullarına uygun zırh giymiş askerler.) İlerleyin ve karşınıza çıkan Wampayı doğrayıp diğer taraftan çıkın. (WAMPA: Buz gezegeninin oyulmuş mağaralarında yaşayan bir yaratık.) Sizi bekleyen askerleri gebertin ve sol taraftan devam edin. Bu arada karşınıza bir tane Probe çıkabilir. (PROBE: İtici motorları sayesinde yerden yükselerek hareket eden İz Sürücü droid.) Kılıcınızla çok rahat yok edebiliyorsunuz. Biraz ilerlediğinizde karşınıza yine Kar Birlikleri çıkacak. İşlerini bitirin ve hemen orada bulunan makineli silahın başına geçerek size doğru gelen AT-STyi yok edin. (AT-ST: 8,6 metre boyunda ve saatte 90 km. hız yapabilen iki ayaklı taşıt.) AT-STnin geldiği yönden devam ettiğinizde bir üssün girişine geleceksiniz. Sağ taraftaki sandık yardımıyla beton duvarın üzerine atlayıp diğer tarafa geçin ve oradaki askerleri öldürün. Bir Probe ile daha karşılaşacaksınız. İmha edin ve üssün büyük giriş kapısına yönelin. Kapı açıldığında içeride sizi üç Fırtına Birliği askeri karşılayacak. Sağdaki asansör ile yukarıya çıkın ve karşılaştığınız askerleri haklayıp odada bulunan kolu çekerek gitmeniz gereken kapının açılmasını sağlayın. Geri dönüp asansör ile geldiğiniz yere inin. Karşı taraftaki diğer asansör ile bir kat daha aşağıya inin. Yolunuza çıkan askerlere günlerini gösterdikten sonra açtığınız kapıdan devam edin. Sağdaki kapıdan dalın ve yine yolunuza çıkanların icabına bakın. Diğer kapıdan geçmeden önce dikkatli olun. Dar mekanda dört asker ile karşılaşacaksınız. İşlerini bitirdikten sonra sağdaki kapıdan geçerek dümdüz ilerleyin. Aşağıdaki büyük odada sizi bekleyen askerleri haklayıp sağ tarafa yönelin ve oradaki kapıdan geçin. İçerideki iki askeri ikiye bölün ve asansör ile yukarıya çıkın. Burada da üç asker daha yolunuza çıkacak. Kapıdan dışarıya çıktığınızda hemen makineli silahın başına geçin ve gelen kalabalık asker grubunu delik deşik edin. İlerleyin ve Speed gücünüzü kullanarak öncelikle makineli silahın başındaki askeri öldürün. Daha sonra diğerlerinin icabına bakın. Sizi rahatsız eden Probeu imha ettikten sonra makineli silahın bulunduğu kalıntının arkasındaki mavi ışın perdesini, yanındaki direği patlatarak kaldırın. Açılan geçitten aşağıdaki odaya atlayın. Üç asker ile de burada karşılaşacaksınız. İşlerini bitirdikten sonra arkalarındaki yarıktan aşağıya atlayın ve bölümü bitirin. ÖZEL GÖREV (HOTH - 2): Imperial Remnant askerlerinin Echo üssünde neler yaptığını öğrenmemiz gerekiyor. Oyuklardan ilerleyerek konteynırın üzerine atlayın. Aşağıda nöbette olan üç asker var. İşlerini bitirin ve dümdüz ilerleyerek makineli silahın yanındaki kapıdan devam edin. Gelen askerlere günlerini gösterip ilerleyin. Dört asker daha çıkacak yolunuza. Sol taraftan devam edip sizi bekleyen askerleri haklayın ve oradaki kapıdan geçin. Yolunuza çıkanları temizleyerek önce soldan, sonra sağdan devam edip karşıdaki kapıdan geçin. İçerideki askerleri ikiye bölün ve ortadaki asansör ile yukarıya çıkın. Yine yolunuza çıkanları bir güzel biçtikten sonra soldan devam edin. Tekrar sol yaptığınızda makineli silahın başındaki askere dikkat edin. Rampadan aşağıya inin ve yolunuza çıkan askerleri öldürüp sağdaki kapıdan devam edin. Yolunuza çıkan iki askeri öldürüp diğer kapıdan geçtiğinizde üç asker ile daha karşılaşacaksınız. İşlerini bitirin ve yine sağdaki kapıdan geçerek beş askere daha merhaba diyin. Merdivenden inin ve karşıdaki kapıdan geçip sizi bekleyen üç askeri daha hakladıktan sonra bir odaya gelene kadar ilerleyin. Asansör ile aşağıya inin ve canlarına susamış üç askeri haklayıp soldaki koridordan devam edin. İki asker daha çıkacak yolunuza. Temizlik yaparak koridor boyunca ilerlediğinizde bir odaya geleceksiniz ve kısa bir intro girecek. İntronun ardından bir Dark Jedi ile dövüşeceksiniz. İşini bitirip devam edin ve karşınıza çıkan Wampayı ikiye bölün. Tekrar bir intro girene kadar devam edin. İşte ilk ciddi sınavınız. İntronun ardından Twilek ırkından güçlü bir Dark Jedi olan Alora (Tavionun öğrencisi) ile kapışacaksınız. (TWILEK: Uzun boylu, rengarenk derilere sahip ve kafataslarından çıkan şekilli bir çift dokunaçları bulunan insansı bir ırk.) Şimdilik maalesef öldüremeyeceksiniz ama yeterince hasar verdiğinizde bir intro daha girecek ve bölümü bitirmiş olacaksınız. Bu bölümden sonra kılıç stilimiz güçlenecek. Çıkan ekranda Fast Style ve Strong Styledan herhangi birini seçebilirsiniz. FAST STYLE (HIZLI STİL): Bu stilde hızlı ve seri hareketler yapabiliyorsunuz. Hızlı ve kısa vuruşlarla rakibinize fazla hasar veremeseniz de zincirleme hareketleri yapmanıza olanak sağlıyor. Savunma özelliği iyi olan bir stildir. Bu stil ile kılıcınızı gelen saldırıları savmak ve hızlı hareketleri yapabilmek için önünüze doğru hazır durumda tutuyorsunuz. STRONG STYLE (GÜÇLÜ STİL): Bu stilde savunmaları delmek için güçlü vuruşlar yapabiliyorsunuz. Vuruşlar oldukça güçlü ve menzili hızlı stile göre daha büyük. Ancak sürekli karşı saldırı için açık verebiliyorsunuz. Savunma özelliği hızlı stile göre daha zayıftır. Bu stil ile kılıcınızı etkili vuruşlar için yüksekte ve geride tutuyorsunuz. RESCUE MISSION - NAR KREETA: Nar Kreeta gezegenindeki maden birliğinden birkaç kişinin Hutt çete başısı tarafından esir tutulduğuna dair alınan mesaj üzerine bizden esirleri kurtarmamız isteniyor. İlerleyin ve sol taraftaki ızgarayı kırıp havalandırma kanalına girin. Boruların içinden devam edin ve aşağıya bakan ızgarayı da kırın. Aşağıya atlayın ve oradaki düşmanları haklayarak sağ taraftan devam edin. Sandıkların arkasında sizi birkaç tane Mon Calamari bekliyor olacak. (MON CALAMARI: Ortalama 1.7 metre boyunda, som balığı renginde derileri, yüksek kubbe şeklinde kafaları, perde ayaklı elleri ve geniş gözleri olan insansı bir ırk.) Onları hakladıktan sonra devam edip kapının başında bekleyen güvenlik görevlisini haklayıp üzerinden çıkan anahtar ile oradaki kapıyı açın. Evet, kurtarmamız gereken esirlerin geçecekleri yolu temizledik. Burası bölüme başladığımız yer. Geri dönüp sağ taraftan devam ettiğinizde soldan iki Weequayın üzerinize geldiğini göreceksiniz. (WEEQUAY: Saçsız kafalı ve kafalarının bir yanında örülmüş solguç bulunan insansı bir ırk.) İşlerini bitirip geldikleri yönden devam edin ve sağdaki asansör ile yukarıya çıkın. Burada üç düşman ile karşılaşacaksınız. Onları haklayıp orada bulunan kolu çektiğinizde kısa bir intro ile ilk parti esirlerin hapis tutulduğu bölümün kapısı açılacak. İntro bittiğinde açılan pencereden aşağıya atlayarak esirlerin yanına gidin. Bir intro daha girecek ve mekana bir Rancorun geldiğini göreceksiniz. (RANCOR: 5 metre uzunluğunda, yükselen bir kas kitlesi ve sürüngen bir gövdeye sahip, kalın ve kısa iki ayağı olan korkunç bir yaratık.) Hemen yanınızdaki kapıdan geldiğiniz koridora girin. Esirler de peşinizden gelecektir. Onların durduğu yerde yanlarına giderek kısa bir konuşma yapacak ve gidecekleri yolun temiz olduğunu söyleyeceksiniz. Gidecekleri yolun bundan sonrasını kendileri buluyor. Kyle da her seferinde onları alacak. Bu şekilde üç parti daha esir kurtarma işlemini gerçekleştireceksiniz. Rancoru öldüreceğim diye uğraşmayın. Kalın derisi sayesinde hem öldürmesi çok zor, hem de öldürseniz bile esirlerin tutulduğu mekanın ortasındaki alanda bir yenisi daha çıkıyor. Sağ taraftan devam edin ve az önce asansör ile yukarıya çıktığınız odaya gelin. Soldaki kapıdan girin ve içerideki Mon Calamarileri öldürüp diğer kapıdan devam edin. İçeride üç düşmanla karşılaşacaksınız. İşlerini bitirip girdiğiniz kapının yanından sol tarafa yönelin ve asansör ile yukarıya çıkın. İçerideki düşmanların hakkından gelip oradaki kolu çekerek ikinci parti esirlerin kapılarını açın. Açılan pencereden aşağıya atlayıp esirlerin yanına gidin. Siz yanlarına gidince onlar da gidecekleri yöne doğru koşmaya başlayacaklar. Gidecekleri kapının başında Rancor beklediği için esirlerden önce Rancorun yanında olun ve onun dikkatini kendinize çekerek kapıdan uzaklaştırın ki esirler rahatça oradan geçebilsin. Rancorun dikkatini yeterince çekemezseniz hemen esirlere yöneliyor ve onları midesine indiriyor. Esirlerin koridora girdiğinden emin olduktan sonra siz de koridora girip yolunuza çıkanları temizleyerek yine az önceki mekana gelin. Odaya girdiğinizde bu kez sonuna kadar ilerleyin ve sol taraftaki asansör ile yukarıya çıkın. Burada da iki düşman çıkacak karşınıza. Onları haklayın ve oradaki kolu çekerek üçüncü parti esirlerin kapılarını açın. Açılan pencereden aşağıya atlayın ve esirlerin yanına gidip aynı işlemi uygulayarak onları oradan çıkarın. Esirler geçene kadar Rancoru oyalamayı unutmayın. Tekrar koridora girin ve yine yolunuza çıkanları temizleyerek en son asansör ile çıktığınız odaya gelin. Bu kez sağ tarafa yönelin ve orada sizi bekleyen üç düşmanı kılıcınızla doğrayıp asansör ile yukarıya çıkın. Odadaki düşmanları da hakladıktan sonra kolu çekerek son parti esirlerin kapılarını açın. Yine açılan pencereden aşağıya atlayın ve esirlerin yanına gidin. Rancorun dikkatini kendinize çekerek esirlerin geçmesini sağladıktan sonra siz de koridora girin ve bu kez esirlerin gittiği yere, yani bölüme başladığınız yere giderek bölümü bitirin. çııÖÖçşMEET CONTACT - ZONJU V: Zonju V gezegenindeki bir uzay limanı işçisinin kültün İmparatorluk kalıntılarıyla ilgili bilgi almış olabileceği düşünüldüğünden, onunla buluşup ne bildiğini öğrenmemiz gerekiyor. Bu bölümü olduğu gibi araç üzerinde geçireceğimiz için silah ve kılıcımızla işimiz olmayacak. Flare-S Swooplardan birine binin ve gaza basın. (FLARE-S SWOOP: 3 metre uzunluğunda, tek kişilik ve kavisli şasiye sahip bir hız motoru.) Peşinizdekileri aracın silahı ile öldürebilirsiniz ama bence uğraşmayın. Hız yaparak onlardan daha çabuk kurtulabilirsiniz. Yalnız etrafta düşmanlar varken kesinlikle araçtan inmeyin. Kurtulma şansınız olmuyor ve sizi kolayca öldürüyorlar. Gideceğiniz yere ulaşana kadar hız kesmeden devam edin. Gidecek tek bir yönünüz olduğundan yolunuzu kolayca bulabiliyorsunuz. Ters yöne girdiğinizde ekranda Wrong Way (Ters yön) yazısı çıkacaktır. Yolun sonuna geldiğinizde araçtan inip büyük duvarın çıkıntısına atlayarak diğer tarafa geçin ve bir intro (uzay limanı işçisiyle görüştüğünüz) girene kadar ilerleyin. İntro bittiğinde kapıdan çıkın ve araçlardan birine atlayıp gaza basın. Peşinizdekilere dikkate ederek ilerleyin ve bir yapının oraya kadar geldiğinizde araç ile içinden geçip diğer taraftan çıkın. Yol boyunca sağlık durumunuzun iyi olduğu anlarda oyunu sürekli kaydederseniz fazla zorlanmazsınız. Sol taraftan devam edin ve park halindeki diğer araçların bulunduğu yere gelin. Aracınızın hasar durumu kötüyse durup başka bir araca atlayarak tünelin içinden yolunuza devam edin. Peşinizdekilere dikkat ederek bir müddet ilerlediğinizde bir yapının arkasından sağ tarafa dolanacaksınız ve bir uçurumun kenarına gelmeden ekranda bir yazı belirecek. Uçurumun kenarına hız kesmeden gelin ve aracın turbo motorunu çalıştırarak (mouseun sağ tuşu) karşı tarafa uçun. Başka türlü karşıya geçme şansınız yok. Bir süre daha ilerlediğinizde bir yapının oraya geleceksiniz ve bölüm bitecek. COVERT OPERATION - KRILDOR: Yeni Cumhuriyet gizli servisi tarafından KrilDor gezegeninde varlığı tespit edilen İmparatorluk Tibanna Gaz platformunu ele geçirmemiz gerekiyor. (TIBANNA GAZI: Bespinin atmosferinden çıkarılıp işlenen, silah teknolojisinde daha fazla enerji elde etmek için kullanılan ve ender bulunan bir gazdır.) General Wedge Antilles, kendisi ile birlikte sadece bir Jedinin platformu ele geçirebileceğini belirtmesi üzerine, operasyonun yer kısmını gerçekleştirmek üzere görevlendiriliyoruz. En iyisi biz olduğumuz için görevi başkasına vermeleri beklenemezdi zaten Büyük kapıya yöneldiğinizde kapı açılacak ve TIE-X1lerin asılı bulunduğu büyük hangara girmiş olacaksınız. (TIE-X1: İmparatorluğun küçük savaş gemileri.) İçeride sizi bir kaç tane Fırtına Birliği Askeri karşılayacak. İşlerini bitirip hangarın sonundaki asansör ile yukarıya çıkın ve oradaki asker ile tavandaki sabit silahı yok edin. Diğer taraftaki asansör ile yukarıya çıkın. Kapıdan çıktığınızda sırtındaki itici motorları vasıtasıyla havada hareket edebilen bir asker ile karşılaşacaksınız. Biraz zor öldüğü için dikkatli olun. Onu yanınıza çekebilirseniz kılıcınızla kolayca öldürebilirsiniz. İşini bitirdiğinizde ilerleyip sol tarafa dönün ve çatıda gösterilen yere işaret hedefi yerleştirin. Bir intro girecek ve General Wedge Antilles yerleştirdiğimiz işaret fişeğinin yardımıyla o bölgeyi bombalayacak. Bir sonraki işaret hedefini yerleştireceğiniz yerler gelen introlarda gösterileceği için introları dikkatli izlemenizde fayda var. Hemen arkanızda gösterilen yere bir işaret hedefi daha koyun ve gelen introyu izleyin. İntrodan sonra kendimizi bir kat aşağıda buluyoruz. Kapıya doğru koşarak kapının üzerine, oradan da çatıya atlayın. Sağ tarafa yönelip oradaki çıkıntının üzerinden diğer yapının çatısına atlayın. Orada gösterilen yere işaret hedefini yerleştirin ve gelen intro ile yerleştirmemiz gereken bir sonraki işaret hedefinin yerini tespit edin. Üzerinde kalkan jeneratörü (uydu anteni şeklinde) bulunan yapının çatısına gitmemiz gerekiyor. Kapıdan geçerek yine hangara girin ve karşıdaki kırılmış kolonu kullanarak aşağıya inin. Dümdüz ilerleyerek karşıdaki kapıdan dışarıya çıkın ve yolunuza çıkan askerleri temizleyip sağ taraftan devam edin. Üzerinde kalkan jeneratörü bulunan (çatısına çıkmamız gereken yapı ![]() ![]() çııÖÖçşCAPTURE CRIME LORD - CORUSCANT: Görevimiz, daha önce üretimi yasaklanan Suikastçi Droidlerin kara borsaya akın ettikleri konusunda alınan kaynağı belirsiz bilgi üzerine, bu droidleri ürettiği düşünülen suç babası Lannik Ractoyu ele geçirip fabrikasının yerini öğrenmek. Bölüme başlamadan önce Destructive Electro-Magnetic Pulse Z Gun silahını ve Thermal Detenator (Termik Patlayıcı ![]() CULT INVESTIGATION - DOSUUN: Yeni Cumhuriyet İstihbaratı, Dosuun gezegeninden gelen bir yayını ele geçirmiştir. Yayının şüpheli bir grup tarafından gezegendeki bir üsten yapıldığı düşünülüyor ve bu bölgede Cumhuriyet Birlikleri olmadığından bizim araştırmamız isteniyor. İntroda izlediğiniz gibi gafil avlanıyor ve yakalanıyoruz. Göbekli düşmanımız ışın kılıcımız dahil tüm silahlarımızı elimizden almış. Demek ki neymiş? Gidip kılıcımızı geri alacağız. Bulunduğunuz hücreden yukarıya atlayıp küçük odaya girin ve duvardaki silahlardan alarak kapıdan çıkın. Sizi karşılayan Fırtına Birliği Askerlerini öldürüp bir intro girene kadar sol taraftan devam edin. İntronun ardından bay göbek yukarıdan bize güçlü bir silah ile ateş edecek. Hemen Speed kullanarak karşıdaki kapıdan içeriye dalın. İçerideki üç askeri öldürüp sağ taraftaki Trip Minesları patlatarak arkasındaki odaya girin ve içerideki iki askeri halledin. Güvenlik görevlisinin üzerinden çıkan anahtarı alın. Geri dönün ve koridordan devam ederek aldığınız anahtar ile soldaki kapıyı açın. İçeride karşılaştığınız üç askerin işini bitirin ve merdivenden yukarıya çıkarak orada bulunan kolu çekin. Tekrar aşağıya inip karşıdaki asansör ile yukarıya çıkın. Buradaki askeri ikiye bölüp diğer kapıdan devam edin. Gördüğünüz yeşil renkli kapılar açık olan kapılardır. Bir sonraki kapıdan da geçtiğinizde büyük bir odaya geleceksiniz ve kumanda masasının başında iki asker ile karşılaşacaksınız. İşlerini bitirip kumanda masasındaki kolu çekerek Trip Minesların bulunduğu duvarın arkasındaki kapının açılmasını sağlayın. Trip Minesları patlatarak açtığınız kapıdan devam edin. Koridorda iki asker sizi bekliyor olacak. Haklayın ve karşıdaki kapıdan geçmeden önce içerisinin oldukça kalabalık olduğunu bilin. İçerideki herkesin işini bitirdikten sonra tekrar geldiğiniz kapıdan çıkın. Sağ veya soldaki asansörlerden herhangi biriyle aşağıya (geldiğiniz yere) inin. Bu kez soldaki kapıdan devam ederek atış poligonuna gelin. Orada bulunan kolu çekerek hedeflerin arkasındaki lazer perdeyi kaldırın. Sabit silahın başına geçin ve hedeflerin arkasındaki duvara ateş ederek duvarın tamamen kırılmasını sağlayın. Kırdığınız duvarın dibine geldiğinizde tam karşınızda büyük bir pencere göreceksiniz. Pencerenin yanında duran sandığa ateş edip patlatarak pencerenin kırılmasını sağlayın. Dışarıya çıktığınız anda sol taraftan bir AT-ST size doğru gelecek. Ona aldırmadan Speed kullanarak kırdığınız camdan içeriye dalın. Sol taraftaki küçük odanın yanındaki sandığa ateş ederek patlatın. Kırılan camın arkasındaki güvenlik görevlisini halledin ve içeriye girip oradaki kolu çekerek bir üst kattaki kapının açılmasını sağlayın. AT-STlerin arasındaki kapılardan geçerek asansör ile yukarıya çıkın. Açtığınız kapıdan bir intro girene kadar devam edin. İntro biter bitmez Speed kullanarak sandıkların arkasındaki sabit silahın başına geçin. İlk önce yukarıdan size ateş eden bay göbeke ateş edin. Kısa bir intro ile içeriye kaçacak. Daha sonra etraftaki askerleri ve özellikle aşağıdaki (daha önce es geçtiğiniz) AT-STyi makineli silah ile haklayın. İlerleyin ve balkonun sonundaki kapıdan içeriye dalın. İçerideki güvenlik görevlilerin işini bitirdikten sonra soldaki koridora girip kapıdan geçin. Yolunuza çıkan askerleri temizleyerek koridorun sonundaki odaya dalın. İçerideki askerleri biçip odadaki asansör ile aşağıya inin. İntro girene kadar dümdüz ilerleyin. Bay göbekle hesaplaşma zamanı. Intro biter bitmez Speed kullanarak ilerleyin ve üst katlara atlayarak düşmanın bulunduğu mekana ulaşın. Düşmana dikkat ederek elinize güçlü bir silah alın ve ona fırsat vermeden sürekli ateş edin. Yeterince zarar verdiğinizde giren bir intro ile hem kılıcımıza kavuşmuş olacağız, hem de bölümü bitirmiş olacağız çııÖÖçşÖZEL GÖREV (VJUN - 1): Usta Skywalker, yoğun Force hareketi olan Vjundaki Darth Vaderın kalesine, usta Kyle Katarn ile bizi hem Ragnosun müritlerinden birilerini yakalama umudu ile, hem de birliğin Force enerjisi çekmesine engel olmak üzere görevlendirdi. Bu görev üç bölümden oluştuğu için oldukça uzun. Bu arada Kyle Katarn gibi büyük bir ustayla birlikte görev yapmak gurur verici doğrusu. Yağan asit yağmurunun, size temas eden her damlası sağlığınız ve zırhınızdan 1-2 puan götürüyor. Eğer bu bölüme kadar Protect (koruma) gücüne Rank eklemişseniz Kyle gibi yağmurdan korunabilirsiniz. Eklememişseniz yağmurla temas halinde olduğunuz yerlerde mutlaka Speed kullanın. Kyle ile birlikte ilerleyin ve gelen iki robotu haklayıp soldaki rampadan yukarıya çıkın. Öldürdüğünüz robotların silahlarını mutlaka alın. Karşınıza çıkacak diğer robotları öldürmekte oldukça işe yarayacak. Rampadan çıkıp ilerlediğinizde kapıda sizi iki robot daha karşılayacak. İşlerini bitirip devam edin ve yolunuza çıkan üç Fırtına Birliği Askerini sevdiklerine kavuşturun. Kapıdan içeriye dalıp orada bulunan askerleri haklayın ve soldaki kapıdan devam edin. Sizi bekleyen Dark Jediın işini bitirip koridor boyunca ilerleyerek kapıdan geçin. Burada da üç asker ile karşılaşacaksınız. Askerleri hakladıktan sonra arkanızı kollamayı unutmayın. Geldiğiniz yerden bir robot çıkacak. İşini bitirin ve sağ taraftaki rampadan yukarıya çıkın. Sol tarafa döndüğünüzde oldukça kalabalık düşman askerleriyle karşılaşmaya hazır olun. Hepsini öldürdükten sonra mekana girdiğiniz yerin sağ tarafındaki kapıdan dışarıya çıkın ve ilerleyerek karşıdaki kapıdan diğer mekana girin. Sağ taraftan devam edin. Kapıya geldiğinizde bir robot daha çıkacak. Fiyakasını bozun ve kapıdan dışarıya çıkıp sol taraftan ilerleyin. Biri makineli silahın başında olmak üzere üç asker çıkacak yolunuza. İşlerini bitirin ve arkalarındaki yoldan devam edin. Bir müddet ilerledikten sonra karşınıza çıkan üç robotun işini bitirin ve nehir boyunca ilerleyin. İkinci taş köprüden binaya doğru yönelin ve soldaki kayalıklardan TIE-Bombardıman gemilerinin uçtuğunu gösteren intro girene kadar ilerleyin. (TIE-BOMBARDIMAN: İmparatorluğun ağır saldırı gemileri olup normal TIE gemilerine göre daha yavaş ve manevra kabiliyeti daha az olan gemilerdir.) TIE-Bombardıman gemileri gitmemiz gereken yolda önümüzde engel teşkil ettiği için ilk önce onların icabına bakmanız gerekiyor. İntro biter bitmez kapıya yönelin ve içeriden çıkan üç askeri sevdiklerine kavuşturun. Kapıdan içeriye dalıp yolunuza çıkan güvenlik görevlisini haklayın ve koridordan devam edin. Sağa dönmeden önce yolunuza çıkacak olan robota dikkat edin. Kapıdan dışarıya çıkıp sol taraftan devam edin ve rampadan yukarıya çıkın. Yolunuza çıkan askerleri temizleyerek kapıya kadar ilerleyin. İçeriye girin ve gelen askerlerin icabına baktıktan sonra geldikleri koridordan devam edin. Koridordan çıktığınızda iki Dark Jedi ile horon tepeceksiniz Devam edip rampalardan aşağıya inin ve gelen askerleri kılıçtan geçirip kısa bir intro girene kadar devam edin. İntroda izlediğiniz gibi gideceğimiz yerin kapısı şimdilik kapalı. Kyle kapıyı açmak için bir süre yanınızdan ayrılacak. Bu arada siz gelen bir Dark Jedi ile kapışacaksınız. Bir müddet bekledikten sonra kapı açılacak. Açılan kapıdan dışarıya çıktığınızda TIE-Bombardımanları vurabileceğiniz yere gelmiş olacaksınız. Hemen soldaki makineli silahın başına geçerek uçan TIE-Bombardıman gemilerini vurun. Evet, gideceğiniz yol temizlendiğinden gönül rahatlığıyla devam edebilirsiniz. Aşağıya atlayıp sağ taraftan ilerlediğinizde bölümü de bitirmiş olacaksınız. ÖZEL GÖREV (VJUN - 2): Kalenin mahzeninden geçerek kaleye bir giriş bulmamız gerekiyor. Tam karşınızdaki bölmeye doğru yöneldiğinizde Kyle ile birlikte aşağıya atladığınızı gösteren bir intro girecek. İntro biter bitmez duvarlar üzerinize kapanmadan yukarıya atlayın. Kyleın gittiği yönün ters istikametindeki bölmeye girin ve sizi bekleyen askerleri haklayın. Kumanda masasındaki kolu çekerek oradaki kapıdan geçin. Sağ taraftaki kapı kapalı olduğundan sol tarafa yönelip hemen sağınızda duran kapıdan girin. Kyleın içeride üç Jedi ile kapıştığını göreceksiniz. Hemen yanlarına koşup Kylea yardım edin. Jedilerin işini bitirdiğinizde geri dönün ve açılmayan kapının yanında durup Kyleın kapıyı açmasını bekleyin. Kapı açıldıktan sonra içeriye dalıp gelen introyu izleyin. İntroda izlediğiniz gibi mekanın zemini suyla kaplı. Kyle geçiş yolu açmak için kolu çektiğinde bir şeyler ters gidiyor ve elektrik yüklü bir boru kırılıyor. Kyle boruyu suya temas etmemesi için tutacak. İntro bittiğinde soldaki duvarda üç adet kırmızı renkli pompa göreceksiniz. Push veya Pull gücünüzü kullanarak pompaları harekete geçirin. Pompalar zemindeki suyu boşalttığında Kyle tuttuğu boruyu bırakacak. Kyleın ardından kırılan boruya tırmanarak yukarıdaki odaya ulaşın. Koridordan ilerleyin ve yolunuza çıkan droidu kılıcınızla patlatın. Hava akımının bulunduğu alana geldiğinizde kendinizi boşluğa bırakın ve yönünüzü ayarlayarak yukarıdaki koridora girin. Karşınıza çıkan droidi patlatıp koridordan çıktığınızda sağ tarafta belli aralıklarla yanıp sönen lazer ışını göreceksiniz. Lazer ışınının hareketini takip ederek karşıdaki aralıktan diğer tarafa geçin ve buradaki üç askerin icabına bakın. Belli aralıklarla hareket eden dört kollu büyük anahtar şeklindeki makinenin kollarından birinin üzerine çıkın ve uygun bir zamanlama ile yukarıdaki balkona atlayın. Kapıdan içeriye girin ve sizi hasretle bekleyen üç asker ile iki Dark Jediın işini bitirin. Sağdaki merdivenden çıkıp kapıdan geçin ve yolunuza çıkan askerleri haklayıp soldaki asansörlerden biriyle yukarıya çıkın. Burada karşılaştığınız askerleri bir güzel benzettikten sonra sağdaki kapıdan devam edin ve yine yolunuza çıkan iki askeri doğrayın. Devam edip diğer kapıdan geçtiğinizde yeşil reaktörün bulunduğu mekana geleceksiniz. Burada iki tane havada uçan asker ile karşılaşacaksınız. İşlerini bitirip bölmenin üzerine atlayın, oradan da sandığı kullanarak bir üst balkona ulaşın. Üzerinizde gördüğünüz yansıtıcıların dördüne de Pull kullanarak yönlerini değiştirin. Gelen introda reaktörün parçalandığını ve dökülen parçaların Kyleın bulunduğu balkona düştüğünü göreceksiniz. Kyle da düşecek ama merak etmeyin bir şey olmayacak çııÖÖçşÖZEL GÖREV (VJUN - 3): Bölümün devamında birliğin Force enerjisi çekmesine engel olup Kyle ile buluşmaya çalışacağız. Bulunduğunuz yerden yukarıya atladığınızda büyük bir mekana geleceksiniz ve sizi havada uçan asker karşılayacak. Onu ve mekandaki diğer askerleri haklayıp açık olan kapıdan geçin. Yolunuza çıkan iki Dark Jedi ile kapıştıktan sonra asansör ile yukarıya çıkın. Bir Dark Jedi ile daha karşılaşacaksınız. Kapıdan çıkıp balkon boyunca ilerleyin ve yolunuza çıkan dört askerin icabına bakıp devam edin. Kapıya yaklaştığınızda içeriden bir Dark Jedi çıkacak. İşini bitirip geldiği kapıdan içeriye girin. Buradaki iki asker ile tavandaki sabit silahı yok edip asansör ile yukarıya çıkın. Burada da dört asker ve tavanda iki sabit silah var. Hepsini halledin ve soldaki kapıdan geçerek yolunuza çıkan Dark Jediı kılıç manyağı yapın. Dikkatinizi çekti mi bilmiyorum ama Dark Jedi sayısında büyük bir artış var. İlerleyin ve sizi karşılayan üç asker ile iki Dark Jediın işini bitirip ortadaki asansör ile yukarıya çıkın. Burada iki Dark Jedi ile daha karşılaşacaksınız ama dikkatli olun. Muhtemelen sağlığınız biraz azalmış olduğundan burada biraz uğraşmak durumunda kalabilirsiniz. İşlerini bitirdikten sonra asansörün karşısında duran sandığı patlatarak camın kırılmasını sağlayın. Aşağıya atlayıp buradaki iki Dark Jedi ile havada uçan askerin işini bitirdiğinizde Kyleı duyacaksınız. Mekanın sonuna doğru ilerleyin ve sol taraftaki kapıdan geçin. İki Dark Jedi da burada çıkacak karşınıza. Halledin ve orada bulunan sandıkları kullanarak yukarıdaki balkona ulaşın. İlerleyip kapıdan geçtiğinizde yolunuza iki elinde de kılıç bulunan bir Dark Jedi çıkacak. İşini bitirip karşıdaki koridordan devam edin ve dört büyük kolonun bulunduğu odaya gelin. Ortadaki düğmeye dokunduğunuzda etrafınızdaki kapılar teker teker açılacak ve içeriye droidler dalacak. Gelen droid ve robotları tek tek hallettikten sonra girdiğiniz tarafın hemen yanında açılan bölmeye girip asansör ile aşağıya inin. Yolunuza çıkan iki Dark Jediı haklayın ve sağdaki kapıdan büyük odaya girin. İçeride biri çift kılıçlı olmak üzere üç Dark Jedi tarafından bekleniyor olacaksınız. Hepsini haklayın ve soldaki rampadan yukarıya çıkarak balkonun sonundaki kapıdan diğer odaya geçin. Üç Dark Jedi da burada bekliyor. İşlerini bitirin ve rampadan yukarıya çıkarak kapıdan çıkın. Büyük odanın en üst balkonundasınız. İlerleyin ve karşıdaki kapıdan girin. İşte en zorlu Dark Jedi cinsi karşınızda. Çift taraflı kılıca sahip Dark Jedilar. (Star Wars Episode 1 - The Phantom Menace filminde Darth Maulun kullandığı kılıç.) Ama karşımıza kim çıkarsa çıksın, vız gelir Dark Jediın işini bitirip kapıdan geçtiğinizde büyük bir sürpriz ile karşılaşıyorsunuz. Akademide birlikte eğitim aldığımız sevgili arkadaşımız Rosh Penin, karanlık tarafın hizmetinde. Yanında da iki bodyguard var. Yani Rosh artık bizim düşmanımız. Şu ana kadarki en zorlu müsabakaya hazırlanın. İlk önce yanındakilerden başlayarak en sona Roshu bırakın. İlk önce Roshu öldüreceğim diye dalarsanız boşa uğraşmış olursunuz. Rosha vurduğunuz her darbenin sonunda yanındakiler onu hemen iyileştiriyor. İki bodyguardın işini bitirdikten sonra Rosh üzerinde çalışın. Yeterince hasar verdiğinizde gelen intro ile mekana Kyle gelecek ve ardından da Tavion görünecek. İntroda kılıcınızı fırlatarak duvarda bir geçit açacaksınız ve Tavion Roshu alarak buradan kaçacak. Bu arada kılıcınızı kaybetmiş olarak bölümü bitirmiş olacaksınız. Ancak Luke Skywalker bize yeni kılıç verecek. Ekrandaki kılıç seçeneklerinden istediğinizi seçebilirsiniz. - TEK KILIÇ - ÇİFT KILIÇ - ÇİFT TARAFLI KILIÇ Size tavsiyem; bana göre en etkili kılıç stili olduğundan çift taraflı kılıcı seçip devam etmeniz olacak. CULT SIGHTING - CHANDRILA: Chandrilansdan, bazı grup üyelerinin bir Jedi Şövalyesine ait eski bir mezara girdiğine dair alınan bilgi üzerine oraya gidip oradaki Force gücünü almalarına engel olmamız gerekiyor. Önünüzdeki büyük kayaya Push uygulayıp balkona çıkın ve yukarıdan gelen Dark Jediı doğduğuna pişman edin. Sağdaki kayalıklardan devam ederek aşağıda bekleyen iki güvenlik görevlisini aşağıya atın. Fark ettiniz değil mi? Artık daha yükseğe zıplayabiliyoruz. Devam edin ve rampadan aşağıya inip platformun kenarına gelerek aşağıdaki Dark Jediların dikkatini çekin. Bulundukları yerden zıplayarak yanınıza gelecekler. Bu şekilde üzerinize gelen Dark Jedilara tam havadayken Push uygularsanız onları aşağıya atabilirsiniz. Böylelikle dövüşmek zorunda kalmazsınız. İşlerini bitirip aşağıdaki platforma atlayın ve soldaki kırık döşemelerin olduğu yerden devam edin. Dikkatli olun, çünkü üzerine atladığınız döşemenin bir bölümü kırılıyor. İlerleyip balkonun ucuna geldiğinizde aşağıdaki Dark Jedi sizi fark edecek ve uçarak üzerinize atlayacak. Aynı taktiği uygulayıp havadayken Push kullanarak aşağıya atın. Aşağıya atlayın ve oradaki güvenlik görevlilerini öldürdükten sonra aşağıdan devam edin. Kayalıklardan oluşmuş köprüden geçerek sağdaki koridora girin ve yolunuza çıkan güvenlik görevlisini haklayın. Koridordan devam edin ve köprüye gelip bir ses duyduğunuzda sakın ilerlemeyin. Köprüye tuzak yerleştirildiğinden havaya uçacak. Köprünün havaya uçmasını bekleyip karşı tarafa atlayın ve merdivenlerden yukarıya çıkarak içeride sizi bekleyen üç Dark Jedi ile kapışmaya hazır olun. İşlerini bitirdikten sonra sağ taraftaki büyük kapıya yanaşın ve yerdeki şeklin üzerinde durun. Daha sonra kapıya bakarak Sense gücünüzü kullandığınızda kapıdaki şekil ortaya çıkacak. Şekle odaklanın ve Pull uygulayarak kapıyı açın. İlerleyin ve sizi bekleyen Dark Jediı Hakkın Rahmetine kavuşturup devam edin. Balkona geldiğinizde yukarıdan bir Dark Jedi gelecek, dikkat. İşini bitirin ve aşağıdaki platforma atlamadan önce bulunduğunuz yerden görebildiğiniz askerleri öldürün. Kırık köprünün olduğu yere atlayıp buradaki Dark Jediın icabına baktıktan sonra köprünün diğer tarafına atlayarak sizi bekleyen üç Dark Jediı doğduklarına pişman edin. Soldaki kayalıklardan devam edip aşağıdaki köprüye atlayın ve iki Jedi daha. Haklayın ve sol taraftan saçak boyunca ilerleyerek yolunuza çıkan Dark Jediı aşağıya atın. Aşağıdaki geçitin üzerine, oradan da sağdaki küçük balkona atlayarak aşağıdaki köprüye ulaşın. Saçağın olduğu yerden devam edip kırık köprünün olduğu yere gelin ve karşıya atlayın. Buradaki asker ve iki Dark Jedi ile tangonuzu yaptıktan sonra karşıdaki balkona atlayın. Yukarıdaki köprüye ulaşıp ilerlediğinizde iki Dark Jedi sizi karşılayacak. İkisini de parçalara ayırın ve merdivenlerden devam edip yolunuza çıkan Dark Jediları temizleyerek mezarın bulunduğu yere kadar gelin. Sense gücünüzü kullanarak mezarın sağında ve solundaki şekilleri ortaya çıkarın ve orada bulunan kare şeklindeki taşlara Push uygulayın. Mezarın üzerindeki büyük kolonu harekete geçirerek mezarı kapatmış olacaksınız. Bulunduğunuz mekan yıkılmaya başlayacağından Speed kullanarak hızla oradan uzaklaşın. Köprüye geldiğinizde yıkılacağı için dikkatli olun. Zıplayarak köprünün diğer tarafına geçtiğinizde bölümü bitmiş olacak. |
Cevapla:
Bütün konular: 88
Bütün postalar: 93
Bütün kullanıcılar: 55
Şu anda Online olan (kayıtlı) kullanıcılar: Hiçkimse
